biorezonanta timisoara investigatie fara radiatiibiorezonanta timisoara metoda de ivestigare rapida
biorezonanta timisoara si tratament naturist

“Sanatatea e darul cel mai frumos si mai bogat pe care natura stie sa-l faca.” - Michel de Montaigne


Stres PDF Imprimare Email

Stres

 

Stres reprezinta un factor sau ansamblu de factori de mediu care provoaca organismului uman o reactie anormala. Prin extensie, stres indica ansamblul reactiilor fiziologice prin care organismul uman raspunde unui agent stresant, încercând sa se apere si sa-si mentina echilibrul de baza. Stresul este un efort, o incordare, o tensiune neuropsihica.

 

Stress - evolutia problemei de sanatate


Primul stadiul este cel al reacţiilor de alarmă şi are două subetape:
- faza de şoc, când pot apărea hipertensiune şi hipotermie.
- faza de contraşoc, când organismul individului realizează o contracarare a simptomelor din faza de şoc şi are la bază răspunsuri de tip endocrin. Acest stadiu este caracteristic perioadei copilăriei când rezistenţa biologică este foarte scăzută.

Stadiul al doilea este cel de rezistenţă specifică (revenire), când după primul contact cu agentul stresor organismul se adaptează, comportamentul individului fiind aparent normal, persistând modificări specifice stadiului anterior, în special de la faza de contraşoc. În plan ontogenetic, acest stadiu corespunde maturităţii, când individul are o rezistenţă bună, fiind posibilă adaptarea la aproape orice tip de stres din mediu.

Stadiul al treilea este cel de epuizare (aparţine bătrâneţii) când scad aproape toate resursele adaptative ale organismului. Adaptarea nu se mai menţine din cauza scăderii reacţiilor de tip vegetativ. Apar vădit consecinţele negative ale acţiunii îndelungate a acestor mecanisme neurovegetative.

 

Stres si boala

 

Relatia dintre stres si boala este un punct de interes pentru toti cei preocupati de mentinerea sanatatii. Stresul determina eliberarea de hormoni ce creeaza vasoconstrictie si diminuarea circulatiei. Afectata de stres, inima lucreaza mai din greu, respiratia devine mai rapida si superficiala, iar digestia se incetineste. Aproape toate procesele corporale degenereaza. Studiile prihosomatice arata modul in care factorii de stres pot cauza migrene, hipertensiune, depresie, unele ulcere peptice etc. Cercetatorii au estimat ca 80 la suta din boli sunt legate de stres. Teparia calmanta si relaxanta prin masaj poate ajuta contracarind toate aceste efecte.

Stres si comportament afectat


Sentimentul de tristete care apare in urma stresului se manifesta prin aparitia depresiei, anxietatii, atacurilor de panica, pesimismului si a insatisfactiei. Stresul te poate transforma intr-o persoana mai greu de suportat din cauza irascibilitatii si ostilitatii. Randamentul de la locul de munca este de asemenea afectat - devii uituc, letargic si inapt pentru a te concentra asupra problemelor.

 

Stres si combaterea stresului

Aplica exercitiile respiratorii!

Incetinirea respiratiei la nivelul diafragmei este una dintre cele mai eficiente metode pentru a combate stresul. Calmeaza-ti si controleaza-ti respiratia prin cateva inspirari adanci, urmate de expirari pe gura. Reintoarce-te la respiratia normala si apoi repeta exercitiul. Daca situatia continua sa fie tensionata, ridica umerii si spune-ti "Nu are cum sa mearga rau".

 

15 minute pentru sanatate

Ai citit de nenumarate ori, dar ai pus in practica vreodata? Aplicand metodele de relaxare, tensiunea arteriala scade, ritmul respiratiei, al metabolismului si al inimii se incetineste, oferind corpului tau posibilitatea de a-si recapata echilibrul. Exercitiul nu-ti ia mai mult de 15 minute. Intinde-te pe spate pe un pat tare. Tine mainile pe langa corp, inchide ochii si respira adanc pentru a elibera tensiunea. Indeparteaza tensiunea acumulata in picioare, maini si gat. Fii constient de relaxarea care se produce la nivelul musculaturii corpului. Cand ai terminat, deschide usor ochii si intinde-te.

 

Metode pentru a controla stresul

Urmatoarele tehnici te ajuta sa controlezi cat mai eficient stresul: Meditatia - presupune relaxarea fizica. Aseaza-te confortabil pe un pat sau pe un scaun, inchide ochii si relaxeaza-te. Focalizeaza-ti gandurile asupra unui obiect; respira adnanc de 4 ori, vizualizand mental o imagine precum o floare sau o lumanare, in timp ce repeti cuvinte precum "pace" , "relaxare", "liniste".
Vizualizarea - Imagineaza-ti o scena in detaliu, adulmeca aromele, savureaza zgomotele. Repeta-ti fraze afirmative precum "Ma simt imapacata cu mine insami". Inainte de orice eveniment tensionat, vizualizeaza tabloul care te linisteste. Apoi, gandeste-te la situatia incordata si imagineaza-ti cum vei solutiona problema.
Meditatia activa - Concentreaza-ti atentia asupra tuturor lucrurilor pe care le faci, chiar daca e vorba de prepararea meselor sau de rezolvarea unui deadline. Focalizeaza-te pe momentele de maxima tensiune, fara sa-ti faci griji privind trecutul sau viitorul.

 

Nu uita de sport

Exercitiile te ajuta sa indepartezi hormonii stresului din sange si stimuleaza eliberarea endorfinelor (hormonii fericirii). Opteaza pentru un program moderat de activitate fizica timp de minim 20 de minute pe zi. Efectueaza o activitate aerobica de 3 sau 5 ori pe saptamana.


Ce sa bei

Renunta la consumul excesiv de cafea. Este indicat sa recurgi cat mai des la ceaiurile din plate precum busuiocul, teiul, trandafirul, cedru, salvia sau levantica. Nu uita de apa - bea cel putin 8 pahare de apa pe zi.

 

Stres si constientizarea problemei

Ia o PAUZA de 10 minute la cel mult 2 ore de munca. Nu o folosi pentru a fuma, ci pentru a te gandi la tine.

Invata sa spui NU fara a te simti vinovat. A dori sa multumesti pe toata lumea este un efort si o risipa enorma.

PLANIFICA-ti activitatea zilnica, dar lasa si intervale libere pentru orice neprevazut, constient fiind ca nu totul depinde de tine.

CONCENTREAZA-te pe rand asupra fiecarei sarcini pe care vrei sa o rezolvi. Chiar daca beneficiezi de cea mai rapida minte trecerea de la o activitate la alta tot te va obosi pana la urma.

Paraseste o data pentru totdeauna gandul ca esti INDISPENSABIL la locul de munca, acasa sau in grupul in care esti obisnuit sa traiesti. Realizeaza ca totul poate continua si fara tine.

Inceteaza sa te mai simti RESPONSABIL pentru placerile altora. Nu esti sursa tuturor dorintelor.

CERE AJUTOR intotdeauna cand este necesar. Cauta insa sa-l ceri celor mai indicate persoane.

Separa problemele REALE de cele imaginare pentru a nu pierde timpul si a nu te stresa degeaba.

Cauta sa descoperi PLACUTUL in actiunile simple, cum ar fi dormitul, mancatul, plimbatul, fara a crede insa ca asta este tot ceea ce iti poate oferi viata.

Evita sa te invalui in NELINISTI si tensiuni. Ia mai bine o mica pauza si apoi intoarce-te la dialog si actiune.

FAMILIA ta nu este tot una cu tine insuti. Ea poate fi stransa in jurul tau, poate constitui tot universal tau, dar nu se poate substitui tie.

Intelege ca PRINCIPIILE si convingerile RIGIDE pot constitui o mare piedica in calea miscarii, cautarii si evolutiei. RIGIDITATEA este buna pentru pietre, dar nu si pentru fiintele umane.

Este necesar sa ai intotdeauna pe cineva in care poti sa ai incredere si cu care sa poti VORBI DESCHIS. Nu te ajuta insa foarte mult daca aceasta persoana se afla departe.

Invata sa iti dai seama care este momentul propice pentru a parasi o activitate.

Nu cauta sa stii daca ai fost vorbit de rau si daca acest lucru se intampla nu te amari. Nici pe cei care te vorbesc de bine nu ii crede in totalitate.

Nu intra in competitie cu persoana cu care ai o relatie pentru a nu ajunge sa pierzi ce este mai important din aceasta.

Incearca sa nu pierzi INTUITIA, CANDOAREA, CREDINTA.

 

 

Comenzi produse
0762.172.216 (Cosmote)

Cosul de cumparaturi

biorezonanta timisoara
Cosul DVS. este gol



Cautare avansata

Produse recomandate

Colo-Vada detoxifiere




sfaturipentrusanatate.ro - Toate drepturile rezervate.