biorezonanta timisoara investigatie fara radiatiibiorezonanta timisoara metoda de ivestigare rapida
biorezonanta timisoara si tratament naturist

“Sa cercetam cele ce s-au petrecut, sa cunoastem cele prezente, sa aplicam cele invatate.” - Hipocrate


Prima pagina Viata sanatoasa Cum traim sanatos
Cum traim sanatos PDF Imprimare Email

Cum traim sanatos

 

Mai multa energie, mai multa sanatate, mai multa fericire. Ce trebuie sa facem pentru aceasta?

 


- este tentant sa stam pe internet din pat, sa vorbim la telefon sau sa urmarim tot felul de emisiuni la televizor seara. Incearca sa inchizi computerul cand vii acasa, sa te relaxezi cu o carte si sa nu stai mai mult de 1-2 ore la televizor. Inchide orice sursa de zgomot si lumina inainte de culcare.

- creaza-ti o rutina inainte de culcare. Incearca sa te bagi in pat mai devreme, dupa ce ai facut o baie calduta, asculta 40 de minute muzica relaxanta sau citeste o carte frumoasa. Daca nervii nu te lasa sa dormi, scrie intr-un jurnal sau pe blog ce te enerveaza.

- pastreaza-ti constante orele de culcare si de trezire. Decat sa zabovesti in pat inca 5 minute, mai bine ia o pauza in timpul zilei in care sa te relaxezi si sa te plimbi sau chiar sa tragi un pui de somn.

- mananca un mic dejun bogat in proteine si fibre, se metabolizeaza incet si iti ofera ore intregi de energie. Incearca ompleta cu legume, cereale cu lapte, banane, paine de secara si iaurt, astfel vei avea energie tot sezonul.

- mergi prin aerul inca rece al diminetii, plimba-te cu bicicleta si nu ocoli vremea proasta. Aerul proaspat iti va face bine si iti va da energie.

- mananca la fiecare 3-4 ore pentru ca nivelul energie sa nu scada. Ia la birou nuci, alune, mere, morcovi sau telina si rontaie-le cand faci scurta pauze.

- mananca un pranz consistent, care sa contina toate categoriile de alimente, si o cina usoara, pentru a avea un somn linistit

- vorbeste la telefon in timp ce esti pe drum, astfel acasa vei avea timp pentru tine.

- fa-ti cumparaturile pe internet, in pauzele de la birou, plateste la fel si facturile. Ocoleste cozile si zonele aglomerate, pe cat posibil

- in pauza de cafea iti poti verifica mailurile si apoi inca o data spre seara. Ocupa-te de problemele importante la prima ora a zilei.

- fa-ti timp pentru prieteni, dar si pentru familie, insa nu te uita pe tine. Daca in timpul saptamanii esti mai ocupata, rezerva-ti weekendul pentru cei dragi sau poate pentru o sedinta de shopping sau de masaj

- inconjoara-te de lucruri placute, de o vedere de la o prietena, de imagini frumoase, de carti bune si de oameni veseli, pe cat posibil.

- nu pierde timpul in baruri pline de fum sau la cine lungi, pretentioase. Mai bine ia un sandvis si mananca-l in parc, privind copiii si cainii care se joaca.

- nu-ti refuza micile placeri si te vei simti implinit si fericit!

 

Cum te poti mentine in forma primavara


Sa va refaceti forma fizica primavara, dupa o iarna lunga in care activitatea fizica a fost redusa sau chiar absenta, nu este intotdeauna usor.

Sa faceti miscare primavara, mai ales in aer liber, duce la cresterea energiei care reduce stresul, dar si riscul de boli cardiace, accident vascular cerebral, cancer sau diabet.

1. Faceti exercitii intr-un ritm lent, dar constant

Nu cedati sindromului de a deveni in weekend un "razboinic sportiv". Incercati sa faceti antrenamente de 3 sau 4 ori pe saptamana. Astfel, nu veti avea durerile musculare caracteristice celor care fac sport in weekend si nu fac nimic restul saptamanii.

2. Monitorizati nivelul de efort pentru a va mentine in forma

Nu exagerati cu activitatea sportiva daca organismul nu va permite. In sport, motto-ul "daca nu e durere, nu e nimic" nu este intotdeauna bine sa fie aplicat.

3. Cresteti antrenamentul intr-un ritm lent

Cresterea nivelului de antrenament (distanta sau greutatile ridicate), mai mult de 10% pe saptamana creste riscul de ranire. De exemplu, nu ar trebui sa alergati 10-12 km intr-o saptamana si apoi saptamana viitoare 16 kilometri. Luati-o incet, deoarece este greu sa va reveniti din punct de vedere fizic dupa o iarna lunga.

4. Urmati un program de exercitii

Daca chiar doriti sa reveniti la cele mai bune forme in timpul primaverii si apoi sa va mentineti in tot restul anului, alegeti un program de exercitii si urmati-l in toata aceasta perioada. Exista mai multe programe de formare pentru toate tipurile de sporturi, asa ca alegeti ceea ce va place.

5. Faceti-va timp pentru sport

Desi primavara ati vrea sa faceti orice numai sport nu, incercati sa acordati ceva timp si miscarii fizice. Si, cel mai important, pentru ca s-a incalzit afara, incercati sa va faceti timp pentru miscarea in aer liber.

6. Faceti antrenament cu persoane care au aceeasi conditie fizica

Apelati la prieteni sau rude cu aceeasi forma fizica pentru a face sport impreuna. Daca faceti sport cu persoane care o conditie fizica mai buna nu o sa fie deloc o placere, deoarece ideea de "a nu ramane in urma" nu este un bun stimulent.

7. Lucrati fiecare grupa musculara in parte

Pana in momentul in care va veti gasi un program de sport adecvat, incercati sa lucrati, pe rand, fiecare grupa muscular in parte: brate, picioare, spate etc.

8. Relaxati-va

Ganditi-va ca a venit primavara, un sezon propice pentru a face sport si, totodata, pentru a va simti bine.

 

 

Comenzi produse
0762.172.216 (Cosmote)

Cosul de cumparaturi

biorezonanta timisoara
Cosul DVS. este gol



Cautare avansata

Produse recomandate

Colo-Vada detoxifiere




sfaturipentrusanatate.ro - Toate drepturile rezervate.